جمعه، دی ۲۲، ۱۳۸۵

تولد خودم مبارک














1

2

3

4

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سالار عزيز تولدت مبارك هر روزت شيرين تر از زور قبل باشه

ناشناس گفت...

لاله عزیز با همت تو تونستم این شیرینی رو درست کنم.ازت ممنونم

ناشناس گفت...

سالار عزیزم
به این وبلاگ رو بخون .هم سن توست
http://ghareev.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سلام بر سالاز عزيز اول تولدت رو تبريك ميگم
دوم تولد خودم رو به خودم تبريك ميگم من به روزم يه سري بزن

ناشناس گفت...

سلام
تولدتان مبارك از كامنتهاي شما وخانوادتان ممنونم همچنين عكس هايتان بسيار زيبا بودند من شما را لينك ميكنم...

ناشناس گفت...

از اين كه مرا لينك كرديد ممنونم

ناشناس گفت...


سالار عزیز
من برای دیدن تصاویر جدیدی اومده بودم. دیدم اینجا مهمونی یه. خودم خودمو دعوت کردم
با اجازه کمی کیک برای خودم بر میدارم و یا یک فنجان چای شیرین دهانم را در جشن تولد تو شیرین می کنم
قلبن تولدت مبارک
فریدون

ناشناس گفت...

عمو فریدون عزیز
بفرمایید نوش جان.امیدوارم خوب پذیرایی کرده باشیم.
مرسی از اینکه در جشن تولد من شرکت کردید

ناشناس گفت...

salam

mesle in ke dir oomadam...

tavallodet mobarak.

ناشناس گفت...

سلام سالار جان
تولدت مبارک
با آرزوی شیرینی و شادکامی برای همه لحظات زندگی در کنار مامان و بابا و ترانه عزیزو همه کسانی که دوستشان داری
موفق و پیروز باشی
خانواده محمدی

ناشناس گفت...

تولدت با گل و شيريني و بدون حضور ما براي خوردن كيك مبارك باد

ناشناس گفت...

Dear Salar
I just came to say hello
Have a good day

Amoo Fridoun

ناشناس گفت...

برادر عزیزم امیدوارم همیشه معماری زندگی ات شیرین باشد تولدت مبارک