جمعه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۸۶

شوخی بی وسایل

.زندگی تلخ است آقایان ،زندگی راهی است پر از سنگ و سقط
من خودم سه تا دفترچه دارم که همه شان را از فلسفه زندگی پر کرده ام. تا الان شانزده هزار جمله توی این دفترها نوشته ام: زندگی همچنین است ،زندگی همچون است ،زندگی اله است ، زندگی بله است ... خلاصه ،این دفتر پر است ازجمله های قلمبه و سلمبه در باره ی زندگی:
...زندگی اضطرابی بیش نیست
...زندگی آبی است که جریان دارد
....زندگی خوابی است
...زندگی خیالی است
...زندگی صحنه ی تاتر است
شانزده هزار جمله از این قبیل، بالاخره هم، در آخرین صفحه ی آخرین دفتر مجبور شده ام که قلم بردارم و بنویسم که :ا
زندگی چیست؟-
روزگار خوشی ندارم، و این را بدان جهت نمی گویم که -مثلا- ارث و میراثی نصیب من نشده ، بلکه تنها از این جهت آن را می گویم که نتوانسته ام کار و باری برای خودم پیدا کنم.ا
......
از کتاب دنیای وارونه عزیز نسین
مترجم های این داستان احمد شاملو- سلماسی

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سالار عزیز ای جان برادر من هم از این دفترها یه تعدادی دارم اما توش هیچی ننوشتم

ناشناس گفت...

سالار عزیز در مورد سئوالت باید بگم بستگی به شرایط محیطی و منطقه داره اما معمولا روزی چیزی در حدود 150کیلومتر

ناشناس گفت...

سالار عزیز.
ممنونم که از عزیز نسین مطلبی نوشتی. خط جهام آن فکر می کنم اینطوری باید نوشته میشد

زندگی اله...بله ست
=======================
=======================
راستی زندگی همین لحظه هاست که ما میگذرانیم که یرایمان خاطره میشوند
چه بهتر که ازین لحظه ها خاطراتی پر بار و زیبا بسازیم

با شکوفاترین درود ها

ناشناس گفت...

ffgf

ناشناس گفت...

25ارديبهشت روز بزرگداشت ابر مرد خراسان بر تمام پارسي زبانان مبارك
باد
http://mountorsa.persiangig.com/toos/6.jpg

ناشناس گفت...

Dear Salar
Have you read this facinating story?

http://www.avayeazad.com/shamloo/mosaferkoochooloo/index.htm

ناشناس گفت...

Dear Salar
Here is a link that takes you to Audio of " the little prince"

http://www.youtube.com/watch?v=SiUxtUV1o-s

==================
Also you can read the text
at this site.
http://books.google.co.uk/books?id=CQYg20lTHtMC&pg=PP1&ots=nhgFdmID5y&dq=little+prince&sig=WsxoypinCyvEa16YUfvUi_DyCXo
======================
I will post the book to you soon
All the very best
Fridoun

ناشناس گفت...

۲۸ ارديبهشت روز بزرگداشت خيام را به شما فرزند سرزمين پارس تبريک ميگم
اميدوارم همیشه در پناه ايزد دادار خداوندگار سرزمين پارس اهورمزدا باشيد

ناشناس گفت...

سالار مي بينمن زندگي خيلي مشكلات به سرت آورده چيزي نمينويسي از مشكلات زندگي يا از اون يكي ديگه؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

سلام سالار واقعا از دیدن عکسات لذت بردم
خیلی عالی بودن
سندباد