یکشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۵








سنگون (سنگان)جمعه 19 آبان 1385

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بر عکاس بزرگ عصر ما سالار
خیلی عالی بود
کتاب درباره نور در عکاسی هم بخون
سندباد

ناشناس گفت...

عكس هاي خوبي است بخصوص عكس چهارم از ديد من نور و سايه(تاريكي) در كنار هم كه بي هم معنا ندارند

ناشناس گفت...

دو عکس آخر فوق العاده بود.......ممنون

ناشناس گفت...

سلام سالار جان
من اومدم با این قصد که ازت ایراد بگیرم
اما دیدم ایرادی برا کارت زیاد وارد نیست
زیبا بود من هم کاش میتونستم بیام شمال جنگل برای عکاسی دوربینی که استفاده میکنی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

سالار عزيز
امروز داشتم از پنجره به بيرون نگاه می کردم. باران نم نم می باريد. درختان با بر گ های رنگار نگ و آسمان ابری و چمن های سبز شور و حالی داشت. بی اختيار بياد تو و دوربين تو افتادم. با خود گفتم کجائی سالار عزیز که ازين جا عکس بگيری.

همه ما زيبائی های طبيعت را می بينيم اما هريک از ما زيبائی ها را از ديد خود به نوعی می بيند. شايد برای همين است که از يک صحنه تصاوير متفاوتی ميشود گرفت. تمام تصاويری که از طبیعت گرفته ای دوست دارم اما آن تصوير کو ه و دشت را بيش از حد دوست دارم .
سلامت و موفقيت ات را در کلیه شئون زندگی از صمیم قلب آرزو مندم.

ناشناس گفت...

چه عجب سالار خان سر افرازمون کردی
سری به ما هم زدی من فکرکردم رفتی جنگل سی سنگان ببخش اشتباه از من بود

ناشناس گفت...

من آبشار دو قلوی سنگان رفتم ولی سی سنگان نرفتم

ناشناس گفت...

Dear Salar
A- Thank you for the music. I received the clip by e-mail
b- I have taken one of your photos for Parastu. Hope you don't mind. It would be nice if you give your photos name or numbers
Whishing you all the very best
Fridoun