یکشنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۸۶

میدانی از گل در بهبهان


1

2



3



۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اول از همه با تاخیر زیاد سال نویتان مبارک!!! امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشین! و مسافرت هم حسابی خوش گذشته باشه! پروانه خانم عزیز آدرس وبلاگ شما را به من داده بود. عکسهاتون واقعا قشنگه و این طور که پیداست واقعا به عکاسی علاقه دارین!!و استعدادش را هم دارید! خوشحال می شوم بتوانم به سئوالتان پاسخ بدهم

ناشناس گفت...

فقط ميتونم بگم زيبا زيبا و زيبا

ناشناس گفت...

Dear Salar
What can I say? They are indeed beautiful.
Thank you

ناشناس گفت...

سلام
اول از همه می بخشید که کمی در جواب دادن تاخیر کردم. متاسفانه کمی سرم شلوغ بود. و اما جواب سئوالات:
وقتی که مایع در ارلن مایر اولی به جوش می آید فشار هوا در آن افزایش می یابد (به خاطر بخارهای حاصل از تبخیر مایع) لذا وقتی ارلن مایر را بر عکس کرده ایم تا لوله ی آن داخل مایع درون بشر برود به علت سرد تر شدن سیستم شامل ارلن اولی و مایع درون آن عمل میعان اتفاق افتاده و باعث کاهش فشار درون ارلن مایر می شود. به دلیل همین کاهش فشار است که مایع درون بشر به داخل ارلن مایع کشیده می شود. این دو مایع با هم واکنش داده و تولید گاز می کنند و محصول ماده ای به رنگ بنفش است. اما در اینکه این دو مایع چه موادی هستند نمی توانم با قطعیت نظر بدهم چون طیف زیادی از مواد هستند که ممکن است چنین واکنشی را ایجاد کنند. و من متاسفانه نمی دانم این دو ماده چی هستند البته اگر از یک نفر که شیمی محض خوانده بپرسید شاید بداند. به هر حال امیدوارم این پاسخ روشن باشد و بتواند به شما کمک کند.
با بهترین آرزوها

ناشناس گفت...

سالار جان
امروز که کنار کامپیوتر نشستم روی بسته ی نرم افزار آزمایشگاه مجازی شیمی ات (شبیه سازی آزمایش) این جمله ی زیبا نوشته شده است

به من بگو فراموش می کنم
نشانم بده ممکن است یادم بماند
بگذار انجام بدهم می فهمم