شنبه، بهمن ۲۸، ۱۳۸۵

اولین پرواز

1

23
اولین پرواز هواپیمای کنترلی من نا موفق بود. در این پرواز وقتی هواپیما به بالا رفت چون یکی از بال هایش آسیب دیده بود، آن بال تا شد و هواپیما سقوط زیبایی کرد که تکه تکه شده آن به دست ما رسید. من ابتدا تمام قطعه ها را به هم چسباندم، ولی برای بال های آن هواپیما را به دست آقای عباسی سپردم. ایشان یک قظعه چوب بالسا به زیر آن چسباند و سپس ما آن را پرواز دادیم. هواپیما در آسمان خال شد. در یک موقع آن قدر دور رفته بود که دیگر رادیو ی کنترل من به هواپیما نمی رسید در نتیجه به سرعت دنبال هواپیما می دویدم تا جایی که رادیو جواب دهد. سپس هواپیما را برگرداندم و بسیار خوب به زمین نشاندم .
این بود اولین پرواز موفق من

۵ نظر:

ناشناس گفت...

اولين شكست شروع پيروزي است هميشه بوده ولي بايد ديدش

ناشناس گفت...

سالار عزيز ميخوام بدونم روي سرت يه سطل آب ريختن يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولين هواپيماي كه من داشتم روي يه كاميون در حال حركت فرود اومد و از دستم در رفت

ناشناس گفت...

سالار عزيزم
ممنونم از پيام مهربانت در پرستو. راستش راجع به تاريخ چندان اطلاعاتي ندارم. جسته گريخته اينجا و آنجا مطالبي در باره تاريخ اديان ... تاريخ نفت... تاريخ فضا نوردي ...تاريخ پيدايش خط... تاريخ تمدن ... تاريخ ادبيات ...تاريخ جنگهاي صليبي و صلاح الدين ... و غيره خوانده و شنيده ام. تاريخ ادبيات ايران و جهان را بسيار دوست دارم. از شگفتي هاي فضا نوردي لذت مي برم . تاريخ اديان مرا واميدارد با ديدي باز تر به عقايد و باور هاي مردم جهان نگاه کنم.

من فکر مي کنم پروانه گرامي و فيروز عزيز با آشنائي ئي که با علائق تو دارند بهتر مي توانند به تو در انتخاب تاريخ کمک کنند.
.
مي بينم با علاقه وافري به تجربه هاي پرواز پرداخته اي .
موفق باشي
به همه شما عزيزان سلام فراوان مي رسانم

ناشناس گفت...

سعید گرامی
چون مربی من آقای عباسی در آن لحظه آنجا ایستاده بود و من به صورت او نگاه کردم ،چون هیچ تغییری در صورت او نبود من نیز زیاد توجه نکردم ولی از ته دلم ناراحت شدم ولی خدائیش در آن لحظه ای که هواپیما با کله به خاک خورد و لحظه متلاشی شدن و همچنین در لحظه جمع کردن خرده لاشه ی آن حس جالبی داشتم که جالب و هیجان انگیز بود

ناشناس گفت...

Dear Salar
Sunny sky, with playful clouds, cheerful trees and bushes, colorful birds, and fascinating nature, they all saying hello to you, and so do I

Have a lovely day
Fridoun